Kdykoliv chce někdo na internetu úspěšně podnikat, propagovat své názory nebo uspět klidně i v kterémkoliv jiném oboru, je mu zapotřebí, aby zaujal internetovou veřejnost, respektive tu její část, o niž mu jde. A to už v dnešní době není ani trochu snadné, především proto, že je na síti jak silná konkurence, tak i značné množství lecčeho dalšího, v čemž se lze snadno ztratit, zapadnout.
A pokud tak chce někdo se svým webem slavit úspěchy, nemá na vybranou. Musí se postarat o to, aby byl jeho web obsahově dokonalý, aby skvěle vypadal a nabízel něco vskutku prospěšného.
Jenže ani to nestačí. I to je stále ještě málo. K dosažení úspěchů, k prosazení se, je zapotřebí i reklama, propagování takové internetové prezentace, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti, jež je prvním předpokladem pro to, aby web splnil to, co se od něj očekává.
A z reklam si je logicky také nejen možné vybírat, ale mělo by se vybírat zodpovědně. Protože není reklama jako reklama. U některé člověk třeba zaplatí za to, že ji někdo někam vyvěsí. Ale je to to pravé? Může tomu tak být, ale také nemusí. Záleží na tom, kde se taková reklama objeví a koho zaujme. Takže může jít klidně i jen o vyhozené peníze.
Což u PPC reklam, tedy u reklam, kde se platí pouze za jejich skutečné zobrazení, za počet lidí, jež tyto oslovily, nepřipadá v úvahu. Když někdo takovou reklamu nabízí, chce si vydělat, a musí se tedy postarat, aby taková reklama skutečně fungovala. Protože bez zaujetí tu není kliknutí a bez kliknutí není výdělek.
A taková PPC reklama se dá využít lecjak. Může pomoci třeba i jenom v lokálním měřítku, chce-li to zadavatel tak. A tudíž může PPC Brno pomoci prosadit se v tomto městě, zatímco dejme tomu PPC Praha zajistí úspěchy webu v naší metropoli. Touto se zvýší sledovanost přesně v té lokalitě, v níž je toho zapotřebí, a tím se dosáhne toho, čeho se má na internetu dosáhnout. Tedy prosazení se bez zbytečných neefektivních výdajů na propagaci.